wtorek, 03 grudzień 2024
Ogłoszenie Burmistrza Gminy i Miasta Grójec o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grójec

 Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Grójcu uchwały nr IX/62/24 z dnia 23 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Grójec.

Jednocześnie zawiadamiam, iż w ramach przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu planu zostanie sporządzona prognoza oddziaływania na środowisko.

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 15 grudnia 2024 r.

Wnioski mogą być wnoszone w postaci:

  • papierowej na adres: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec lub
  • elektronicznej na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu.

Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać wyłącznie na formularzu - w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest:

 

Składający wniosek określa przedmiot wniosku, wskazuje nieruchomość, której wniosek dotyczy, oraz podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby składającego oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.

Wnioski niespełniające wymogów formalnych, w szczególności złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niezłożone na ww. formularzu, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec.

Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul. Józefa Piłsudskiego 47, w godzinach pracy Urzędu.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Grójcu jest Burmistrz Gminy i Miasta Grójec . Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem – https:// bip.grojecmiasto.pl, w zakładce bocznej RODO.

W związku z przetwarzaniem przez Burmistrza danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowania dotyczącego sporządzania aktu planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.

 

                                                                                                                 

                                                                                                  Burmistrz

                                                                                                                                                              Dariusz Gwiazda