czwartek, 28 marzec 2024
Praca w Urzędzie Gminy i Miasta Grójec

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: Dyrektora Grójeckiego Ośrodka Sportu "Mazowsze" oraz Zastępcy Naczelnika w Wydziale Inwestycji Urzędu Gminy i Miasta Grójec

 

Dyrektora Grójeckiego Ośrodka Sportu "Mazowsze"

 

Kandydatem na stanowisko Dyrektora może być osoba spełniająca wymagania:

I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: związane z uprawianiem sportu i zarządzaniem w sporcie.
3. doświadczenie zawodowe: co najmniej dziesięcioletni staż pracy, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym,
4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.

II. Wymagania dodatkowe:


1. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów w zakresie zadań realizowanych przez zakład ,
2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego oraz gminnego zakładu budżetowego,
3. znajomość ustawy z zakresu wykonywanych obowiązków, a w szczególności:
- o pracownikach samorządowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o finansach publicznych,
- prawo zamówień publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- o sporcie,
- rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
4. znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
5. umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej i zespołowej,
6. kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista,
7. prawo jazdy kategorii B,
8. staż pracy na podobnym stanowisku.


III. Zakres wykonywanych zadań:
1. kierowanie działalnością i zarządzanie Grójeckim Ośrodkiem Sportu „Mazowsze” w Grójcu oraz reprezentowanie zakładu na zewnątrz,
2. nadzór nad działalnością finansową,
3. podejmowanie decyzji w sprawach pracowniczych,
4. opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych,
5. sprawowanie nadzoru nad majątkiem zakładu.

IV. Informacja o warunkach pracy:
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze budynku, wyposażone standardowo. Praca przy monitorze ekranowym.
Zatrudnienie od 1 lutego 2021 roku.

V. Kandydatów prosimy o złożenie następujących dokumentów:
1. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się kandydata na stanowisko Dyrektora Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze” w Grójcu,
2. CV /życiorys/,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie / oryginały do wglądu/,
4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów dotyczących stażu pracy
i zatrudnienia,
5. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6. zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
7. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. oświadczenie o braku karania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
10. oświadczenie o treści ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie udostępnionych w dokumentacji rekrutacyjnej innych danych osobowych niż wymienione w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy,
oraz danych szczególnych ( art.9 ust.l RODO), które zamieściłem/am w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Dyrektora Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze „ w Grójcu”,
11. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej /określić charakter działalności /,
12. inne dokumenty według uznania kandydata.

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów uniemożliwia przystąpienie do naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47 w Biurze Obsługi Klienta lub pocztą, w dniach pracy, w godzinach od 800 do 15°° w zamkniętych kopertach z podanym adresem do korespondencji z dopiskiem „ Zatrudnienie Dyrektora Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze” w Grójcu, w terminie do 20 listopada 2020 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje ,które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o zatrudnieniu będzie umieszczona na stronie internetowej - Biuletyn Informacji Publicznej WWW.groiecmiasto.bip.info.Dl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy
i Miasta w Grójcu.

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach.

Pierwszy etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów,
Drugi etap - komisja przeprowadza indywidualne rozmowy podczas których kandydaci prezentują swój program działania Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze” w Grójcu Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu oraz terminie i miejscu rozmowy zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

 Zastępca Naczelnika w Wydziale Inwestycji

 

1. Wymagania podstawowe:


1. spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1,3 i 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz.1282/ określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. staż pracy minimum 4 lata,
3. wykształcenie wyższe: budowlane, dopuszczalne inne techniczne, administracyjne, ekonomiczne, prawnicze pod warunkiem doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji budowlanych.

2. Wymagania dodatkowe:


1. umiejętność kierowania pracą zespołu,
2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. znajomość przepisów ustawy prawa budowlanego, prawa samorządowego, o finansach publicznych oraz ustawy o samorządzie terytorialnym,
4. prawo jazdy kat. B,
5. doświadczenie w pracy przy realizacji inwestycji.

3. Główne obowiązki:


1. wykonywanie obowiązków zarządcy dróg gminnych,
2. opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej,
3. opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania
i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich,
4. pełnienie funkcji inwestora w zakresie robót utrzymaniowych i remontowych prowadzonych w pasie drogowym,
5. sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad,
6. przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikację cech i wskazanie usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego,
7. zastępowanie Naczelnika Wydziału podczas jego nieobecności,
8. nadzór nad pracą wydziału.

4. Warunki pracy:


- wejście główne do budynku przystosowane dla osób z niepełnosprawnością,
- brak windy na piętro budynku,
- 1 etat,
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem Wynagradzania,
- praca biurowa,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
- praca w terenie przy prowadzonych inwestycjach,
- zatrudnienie w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym,
na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na
czas nieokreślony.
- zatrudnienie od 15 grudnia 2020 roku.

5. Informacja dodatkowa:
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu nie został osiągnięty.

6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV /życiorys/
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów dotyczących stażu pracy i zatrudnienia,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska,
- oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019 poz.1282),
- oświadczenie o treści” Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO, które zamieściłam w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Zastępcy Naczelnika”.
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej
/określić charakter działalności /.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Naczelnika w Wydziale Inwestycji „ z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji można składać do dnia
20 listopada 2020 roku
- osobiście w Urzędzie Gminy i Miasta – Biuro Obsługi Interesanta,
- pocztą na adres : Urząd Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47
05-600 Grójec – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta po terminie nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Informacja o wyniku naboru jest także umieszczona na stronie internetowej – Biuletyn Informacji Publicznej, www.grojecmiasto.bip.info.pl oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.