sobota, 27 kwiecień 2024
Praca w Urzędzie Gminy i Miasta Grójec

Grójecki magistrat poszukuje osoby przygotowanej do pracy w zespole  do spraw pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji. Aplikować na stanowisko można do 21 lutego. 

Szczegóły oferty pracy poniżej: 

1. Wymagania niezbędne:

  • Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) określonych dla stanowisk urzędniczych,
  • znajomość ustaw z zakresu wykonywanych obowiązków a w szczególności : o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.18.01.2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
  • działania archiwów zakładowych,
  • samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • mile widziana znajomość innego języka obcego,
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów o charakterze promocyjnym,

2. Wymagania dodatkowe:

  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  • Znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office oraz programów graficznych,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B.
  • mile widziana znajomość budowy strony internetowej,
  • podjęcie pracy od 1 kwietnia 2022 roku.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Organizowanie konsultacji społecznych z mieszkańcami i organizacjami pozarządowymi oraz innych form dialogu społecznego
  • Wsparcie organizacyjne i merytoryczne wydziałów w prowadzonych procesach konsultacyjnych, udział w spotkaniach i punktach konsultacyjnych
  • Prowadzenie profilu konsultacji społecznych na portalu społecznościowym FB
  • Współpraca przy opracowaniu grafik na potrzeby konsultacji społecznych
  • Odpowiedzialność za kształt i politykę informacyjną — aktualność i poprawność informacji wychodzących z Urzędu Gminy i Miasta (teksty, plakaty, ulotki, broszury etc.)
  • Przygotowywanie informacji prasowych
  • Redagowanie pism okolicznościowych
  • Redagowanie wpisów na media społecznościowe oraz strony internetowe prowadzone przez Urząd Gminy i Miasta
  • Przygotowanie wydawnictw informacyjnych i edukacyjnych
  • Opracowanie i realizacja kampanii informacyjnych i społecznych prowadzonych przez Gminę
  • Udział w spotkaniach i wydarzeniach oraz przygotowanie z nich relacji
  • Realizacja bieżących zadań promocyjnych Gminy
  • Aktualizacja strony internetowej oraz gminnego fanpage FB
  • Gromadzenie dokumentacji prasowej, fotograficznej i audiowizualnej dotyczącej Gminy
  • Współredagowanie gminnego newslettera.

4. Warunki pracy:

  • pełny wymiar czasu pracy,
  • wynagrodzenie stałe,
  • praca biurowa, prowadzenie spraw związanych z działaniami promującymi Gminę Grójec,
  • praca przy komputerze, oświetlenie naturalne i sztuczne, niewymagająca wysiłku fizycznego,
  • sporadycznie praca również w terenie, wymagająca sprawności obu rak i nóg,

Zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej dla osób, które nie były zatrudnione w jednostce samorządowej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas określony lub nieokreślony.

5. Informacja dodatkowa:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu nie został osiągnięty;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV (życiorys),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów dotyczących stażu pracy i zatrudnienia,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat
    zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13. ust.2 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. 2019 poz.1282)
  • Oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie udostępnionych w dokumentacji rekrutacyjnej innych danych osobowych, niż wymienione w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy, przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec, w celu postępowania rekrutacyjnego na stanowisko inspektora”.
  • Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Zespole ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i promocji” z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji ,można składać do dnia 21 lutego 2022 roku

- osobiście w Urzędzie Gminy i Miasta – Biuro Obsługi Interesanta,

- pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu ul. Józefa Piłsudskiego 47; 05-600 Grójec – decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy i Miasta po terminie nie będą rozpatrywane.

Postępowanie przy naborze obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z wybranymi kandydatami.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej – Biuletyn Informacji Publicznej, www.grojecmiasto.bip.info.pl oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Grójcu.