19-20 listopada w Krakowie odbyła się IV edycja Open Eyes Economy Summit, prawdopodobnie najbardziej nietypowego kongresu ekonomicznego! Jabłka Grójeckie wspierały wydarzenia całą siłą.
Podczas dwóch dni debatowano na najbardziej aktualne problemy współczesnego świata – od ochrony lasów deszczowych, poprzez zagrożenia ze strony przemysłu naftowego, konieczności zmiany relacji między człowiekiem a naturą, aż po zagadnienia dotyczące moralności w życiu publicznym czy też chciwości. Wszystkie poruszane problemy ukazywane były w perspektywie zagadnień społecznych.
Formuła kongresu odzwierciedlała jego filozofię – była żywa, dynamiczna, różnorodna, otwarta na dialog. W trakcie wydarzenia trwały liczne potyczki intelektualne, sesje pogłębiające oraz specjalne. Wszystko wokół czterech bloków tematycznych: firma-idea, marka-kultura, miasto-idea, ład międzynarodowy.
Wśród prelegentów byli przedstawiciele Stowarzyszenia Sady Grójeckie. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Maciej Majewski brał udział w debacie: Czy jakość i wizerunek polskiej żywności można budować na zrównoważonej produkcji oraz bogactwie regionalnych smaków? Z kolei Członek Zarządu Michał Lachowicz zmierzył się w sesji specjalnej: Marki czempiony – osadzone w gospodarce, kulturze czy wartościach? Wszyscy uczestnicy OEES 2019 mogli poczęstować się pysznymi Jabłkami Grójeckimi oraz poznać jabłkowe nowości: krówkę mleczną o smaku jabłkowym, naturalny napój energetyzujący oraz jabłkowy napój chmielony 0%.
Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Od wielu lat wspierają go niezwykli ludzie, wielkie marki, samorządy instytucje, największe ośrodki i znaczące redakcje.
Info. Stowarzyszenie Sady Grójeckie